Naprawa Uszkodzeń Podłużnych

pekniecie podlpekniecie podl 1

 

 

 

 

 

 

Oferujemy:

naprawa szyb samochodowych w zakresie: naprawa uszkodzeń podłużnych.

Możemy naprawiać również pęknięcia podłużne powstałe na powierzchni szyby o znacznej długości. Żelazną zasadą wykonania możliwie bezśladowej naprawy szyby samochodowej jest dokonanie jej w czasie możliwe jak najkrótszym od powstania pęknięcia.

Im mniej zanieczyszczeń chemicznych trafi w szczeliny powstałe na skutek pęknięcia, tym w większym zakresie naprawa będzie bezśladowa i bardziej efektywna, czyli im szybsza reakcja po powstaniu uszkodzenia, tym naprawa okaże się bardziej skuteczna i niemalże niewidoczna.

Naprawa uszkodzenia podłużnego szyby odbywa się następująco:

1. Oczyszczenie szyby i pęknięcia

2. Nawiercenie specjalnym wiertłem końcówki pęknięcia celem jego rozprężenia i zatrzymania dalszego pękania

3. Zaklejenie pęknięcia taśmą klejącą, uniemożliwiającą dostawanie się do pęknięcia zanieczyszczeń.

Zazwyczaj po tym etapie wskazane jest użytkowanie samochodu przez okres 2 tygodni celem sprawdzenia czy nawiercenie pęknięcia zatrzymało jego dalsze pękanie. Ma to na celu rezygnację z dalszej naprawy w przypadku stwierdzenia, że szyba dalej pęka. Może to być następstwem zbyt dużych naprężeń szyby, które powstają w wyniku naprężeń karoserii będących następstwem wcześniejszych uszkodzeń pojazdu w wyniku kolizji, awarii układu jezdnego (wybite amortyzatory – niewystarczające tłumienie drgań),  złego użytkowania pojazdu (zbyt szybkie najeżdżanie na progi zwalniające lub parkowanie z przełamaniem na wysokich krawężnikach).

Gdy jednak nawiercenie pęknięcia okaże się skuteczne, po 2 tygodniach należy zgłosić się do naszego warsztatu celem dokończenia naprawy:

4. Wypełnienie pęknięcia specjalną żywicą syntetyczną światłoutwardzalną

5. Wyczyszczenie szyby